  • Data: 2009-06-05 07:33:57
    Temat: Re: Nordea - wrazenia z uzywania
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx"

    > A nie jest czasem tak, że token po podaniu PINu zawsze generuje kod,
    > tylko nie zawsze jest on poprawny w zależności od poprawności PINu.

    sprawdzilem token - odpowiada: FAIL 1 - czyli zlicza błędy

    Przy okazji przypomniało mi się że na początku było pytanie o statyczne
    hasło
    np. dla tych któzy posługują się kodami a nie tokenem
    Otóż można je stosować (i ja tak robię) na początku przed zameldowaniem
    zamiast się logować wybieramy z "funkcji dodatkowych" blokowanie
    kanałów - żeby tam wejść podajemy swój nr ID i właśnie swoje hasło.
    Dopiero po odblokowaniu kanału www logujemy się na rachunek, na ktorym z
    poziomu SOLO można kanał www znowu zablokować, bo nie przeszkadza to
    dalszemu wykonywaniu operacji na rachunku
    *** blad ***