  • Data: 2006-09-09 11:56:22
    Temat: Re: Notowania Funduszy
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 9 Sep 2006 08:38:04 +0200, "Robert.I" <T...@i...pl>
    wklepał(-a):

    >Witajcie,
    >
    >Ostatnio zacząłem się interesować przeniesieniem oszczędności do Funduszy
    >Inwestycyjnych w mBanku. Znacie jakąś stronę, gdzie są wyswietlone notwania
    >funduszy w formie tabelarycznej? Np za ostatni rok. Wszędzie są wykresy,
    >stopy zwrotu, a ja chcę tylko dane liczbowe "surowe" danego funduszu za dany
    >okres.

    Zwróć jednak uwagę na wykresy - możesz wtedy porównać zmiany wartości j.u. w
    stosunku do innych funduszy. Same liczby niewiele ci powiedzą, przeglądanie
    wykresów za różne przedziały czasu pomogą ci wykryć pewne prawidłowości w
    zachowaniu danych funduszy.
    Przydałoby się jeszcze nałożenie WIG i WIG20 na wykres i np. kursów walut czy
    cen obligacji.