  • Data: 2004-10-21 08:47:07
    Temat: Re: Nowa KK w mBanku
    Od: "Krab" <_...@h...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"

    > Owszem, kiedyś klinkąłem z czystej ciekawości :-)

    > I na tym się zatrzymałem. Jakaś pani niezbyt miłym tonem powiedziała,
    > że nie można anulować.
    > Wprowadziła mnie w błąd? Celowo? Rozmowy ponoć są rejestrowane...

    jak juz napisalem w poprzednim mailu mozesz zlozyc reklamacje :-) ale masz
    na to krotki czas, zgodnie z ustawa 7 dni ? trzeba by sprawdzic :-) czy nie
    dluzej, a czy celowo ? hmm, pewnie ma takie polecenie - celowo wydane przez
    kierownictwo w mbanku, ktore chce sobie nabic kilka zlotych z oplat za toto
    cuś
    Opcja jest skonstruowana tak, ze wlasnie naciskajac ja - by zobaczyc co
    bedzie dalej - dowiadujesz sie , ze stales sie ofiara ich systemu, i
    naciagniety na oplate -
    dlatego tez napisalem powyzsze wyjasnienie - a nawet zachete ! :-)) do
    takiego postepowania, jak straca troche forsy na wysylane niechcianych przez
    ludzi papierkow, to moze wreszcie to poprawia