    From: xbartx <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa TOiP eGetin
    Date: Thu, 10 Sep 2009 10:24:43 -0700 (PDT)

    On Sep 10, 4:00 pm, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    wrote:

    > Getin sięgnął niżej niż 7 metrów pod powierzchnią mułu! Zaczynam skreślać
    > dni do pożegnania się z nimi. :)

    Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś, ale mi chodzi o debetówkę.
    Kredytówki jak na razie, jeszcze nie widać, jeszcze ;)
    Ale praktyka taka sama. Pamiętam, że chciałem ojcu założyć tylko KO,
    aby sobie coś tam przyoszczędził. Okazało się, że bez ROR się nie
    obejdzie. I pamiętam dokładnie, że nie brałem żadnego e-getin tylko ROR
    +KO i bez debetówki. Teraz się okazuje, że mimo iż czekał w sumie z 3
    tygodnie na kuriera, albo i lepiej to jeszcze bezczelnie wcisnęli mu
    nie to co chciał. Oto i cały getin w pełnej krasie. Ta akcja z kk
    wcale, ale to wcale mnie nie dziwi, a świadczy tylko o tym, że się
    getinowi normalnie w dupie poprzewracało :/

    --
    xbartx