  • Data: 2003-12-09 12:55:11
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:

    > A gdzieś wyczytał, że ktoś się o coś "bije"?

    OK walczycie. Zadna roznica.
    1. powod do walki - swiete oburzenie wywolane
    wprowadzeniem/podniesieniem oplat, wyrazem tego oburzenia sa dlugasne
    dyskusje na pbb zawierajace grozby (zamkniecie rachunku) i omowienie
    strategii wojennych (oscylator) itp.,
    2. walka - oscylator miedzy kontami, ostentacyjne likwidowanie rachunkow
    itp.
    3. efekt - strata czasu :-P

    Bartol