  • Data: 2003-12-10 12:54:54
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Harry Zimm napisał:

    > Ile by nie zarabiali to takich jak ja klientów mają więcej. Nie mam zamiaru
    > trzymać kasy w banku i płacić za to że obracają moimi pieniędzmi z korzyścią
    > dla siebie. Takie jest życie;-)

    No rzeczywiscie zarabiaja na obracaniu Twoja kasa tyle, ze dyrektorzy
    oddzialow juz zamowili sobi po Lexusie. Troche realizmu. A najlepiej
    trzymaj kase w skarpecie. Tam na pewno NIKT na niej nie bedzie zarabial.

    Rozumiem, ze wykonywanie przelewow, korzystanie z kart, kredytow itp.
    jest dla Ciebie nic nie warte. To po cholere w ogole Tobie jakiekolwiek
    banki?

    Bartol