    From: an <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa grupa dyskusyjna o funduszach inwestycyjnych.
    Date: Sat, 6 Mar 2004 15:08:17 +0100
    Sender: an@radius

    On Sat, 6 Mar 2004 13:18:56 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >I owszem. Natomiast nie ma to raczej nic wspólnego z 'opieszałością'
    >administratora.

    Dlaczego?

    >Jeśli jakiejś grupy nie ma, to zawsze można poprosić administratora o jej
    >udostępnienie.

    Tak by bylo w swiecie idealnym, a w rzeczywistym nie zawsze mozna
    poprosic, bo czasem nie wiadomo jaki jest jego adres (nie wszedzie
    usenet@server dziala) i nie ma jak sie z nim skontaktowac, wszelkie inne
    kombinacje adresow, a nawet poszukiwanie strony web serwisu nie zawsze
    daja rezultat, po prostu czasem ma sie do czynienia z adminem - widmo, a
    sa tez i tacy, ktorzy nie reaguja na prosby dlugo lub wcale (podobno Ci od
    serwera news onetu juz od dawien dawna nie reaguja). To wszystko sa jakies
    patologie, ale tak powszechne, ze az sie to stalo "standardem".

    >Nie dostałem do tej pory żadnego maila, w którym ktokolwiek wyraziłby
    >zainteresowanie istnieniem takich grup na serwerze news.gazeta.pl

    Czy to koniecznie musi byc mail (KJ juz w tym watku o to prosil)?