  • Data: 2002-10-14 09:47:58
    Temat: Re: Nowa karta Mbank - Merlin.pl
    Od: "Kroko" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ra-Ash <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > Hymm mógłbyś rozwinąc temat ... ten kwiatek to gdzie miał być
    > dostarczony do Polski ?? ;-)

    Oczywiscie do Anglii. Pomyslalem, wiec ze najtaniej bedzie zamowic je w jaki
    es tamtejszej kwiaciarni. Za kazdym razem operacja nie mogla zostac zrealizo
    wana:((( Musialem wiec zlecic to poprzez polski odzial co kosztowalo mnie dw
    a razy drozej:(

    > Może odrzuciło z nieco innych powodów ??

    Tylko jakich? Kasa na karcie byla, numer tez wklepalem prawidlowo. Jakis pom
    ysl?

    milego dnia

    Kroko