eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa karta zgubiona przez poczte [Inteligo]Re: Nowa karta zgubiona przez poczte [Inteligo]
  • Data: 2009-02-06 09:54:57
    Temat: Re: Nowa karta zgubiona przez poczte [Inteligo]
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 6 Lut, 10:39, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Dnia Fri, 6 Feb 2009 07:48:44 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    >
    > >> Ale wysyłane karty sa nieaktywne.
    > > Nie wszystkie. Polbank wysyła poleconym karty aktywne.
    >
    > Potwierdzam, moja nowa karta (ciągle jej nie ma, jak Polbank mówi 2
    > tygodnie to 2 tygodnie ;)) zgodnie z tym co mówił konsultant na infolinii
    > przyjdzie aktywna.
    > Co dziwniejsze w systemie widzę 2 karty, stara (którą mi konsultant
    > zastrzegł) ma w opisie "karta dodatkowa", nowa ma "karta główna". Na razie
    > nie chce mi się na infolinię dzwonić i wyjaśniać czemu tak ;).
    >


    Ciekawe.
    pamietam ze jak bralem od nich karty w oddziale wraz z koperta z pin
    (przynajmniej napewno przy debetowych) to musialem je uaktywanic w
    bankomacie polbanku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1