    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa odsłona synka
    Date: Tue, 6 May 2014 09:33:34 +0200

    Dnia Sun, 4 May 2014 01:47:31 -0700 (PDT), Ryrzy Rysz napisał(a):

    > My tu pitu pitu, a na rynku powstał nowy twór.
    > Co sądzicie o wyglądzie?
    > Jak dla mnie, to mogliby dać inne tło; białe mi nie pasuje.
    Wizualnie jako całość jest lepiej, lubię jasne tła itp.
    Jednak czytelność czcionki jest bardzo słaba. Może to dobre stronę korpo,
    ale na stronę banku mi nie pasuje. Koszmarem jest sprawdzanie np.
    poprawności nr konta bankowego wpisywanego w przelew. Niby robi odstępy co
    2 a potem 4 znaki, ale to się zlewa w jeden ciąg.
    Pod tym kątem to porażka.

    > P.S. mam nadzieję, że zostaną przy tymczasowych opłatach.
    Jakie ponosiłeś opłaty za konto dotychczas? Bo ja "0". Z przelewów
    błyskawicznych nie korzystam - w większości przypadków okazywało się, że i
    tak nie jest obsługiwany, bankomat za 0, regularnie pensja na konto
    wchodzi.

    --
    Franc