  • Data: 2003-04-10 10:59:29
    Temat: Re: Nowa tabela opłat w ING BS
    Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Witam,
    >
    > Przedwczoraj moja żona dostała wyciąg z Banku Śląskiego z karteczką
    > informującą o zmianie tabeli opłat i prowizji. Okazuje się, że dla
    > posiadaczy konta Standard Taryfa2 każde skorzystanie z Halo Śląski
    > będzie płatne 1,20zł a przelewy wykonywane przez niego (lub SMS) 1zł.
    > Bank też zachęca do przejścia na Konto Komfort - tam Halo Śląski ma
    > być nadal bezpłatny, ale nie zamieszcza żadnej tabeli nowych opłat
    > dla Komfortu.
    > Czy może ktoś na tej grupie ją zna?

    Dotarlem do tej karteczki. Zmiany dotycza tylko Konta Standard - nastepuje
    zrownanie oplat za Taryfe 1 (6zl) i taryfe 2 (6zl). Nie wiem po co wiec 2
    taryfy ? Za polaczenie z HaloSlaski oplata wyniesie 1,2zl a za kazdy przelew
    (przez ebank tez) 1zl. Dochodzi oplata za HomeCash (5zl miesiecznie) - radze
    zrezygnowac jak ktos ma (rezygnacja trwa do 30 dni). Wzrasta do 1,5% oplata
    za limit zadluzenia. Generalnie celem tych zmian jest jak widze eliminacja
    klientow w Taryfie Standard i wymuszenie na nich przejscia na wariant
    Komfort. Na pewno doprowadzi to tez do odejscia wielu biedniejszych
    klientow, ktorych nie bedzie stac na wydawanie 72zl rocznie +12zl za karte
    tylko za to zeby miec pieniadze w banku ING. Najlepsza jest pierwszy akapit
    listu podpisanego przez Dyrektora Banku - "Wprowadzamy te zmiany zachecajac
    Panstwa jednoczesnie do korzystania z tanszych nowoczesnych kanalow
    obslugi". A z tresci wynika ze na odwrot - zamiast potaniec dostep przez
    HomeCash, HaloSlaski i internet podrozeje a w dodatku za kazdy przelew
    trzeba placic. Grunt to dobry bajer do zlych wiesci.. Ciekawe kiedy ING
    bedzie pobieral oplate za zalogowanie sie przez Internet do systemu...?

    D.