  • Data: 2008-01-09 09:34:43
    Temat: Re: Nowe konto Direct w ING
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fm04ib$ipd$...@f...man.torun.pl

    > W banku Sygma każda uzyskana przeze mnie informacja była jakoś nieprawdziwa. :)
    > Nawet 23 i 26 grudnia ubroku to wg pracowniczki banku dni robocze. :) Na moim
    > kalendarzu to niedziela i drugi dzień świąt. :)

    Wg pracowniczki (mogę podać jej nazwisko) 26 grudnia ubr. i 23 grudnia ubr. były
    dniami roboczymi, najbliższymi do dnia 25 grudnia, który wg niej był dniem wolnym. :)

    Ogólnie -- współpraca z Lukas, Sygmą czy Śląskim to zabawa w ciuciubabkę. :)
    Wykazanie im kłamstwa skutkuje sankcjonowaniem tegoż kłamstwa i forsowaniem
    stanowiska banku, choćby było irracjonalne.

    lc