    From: "Ya" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe konto Polbanku - antybela!
    Date: Sun, 16 Aug 2009 23:55:07 +0200

    > Czyli jak ktoś założy 3 lokaty na ok. 40kzł to aby nie zapłacić tych 4 zł
    > musi:
    > 1. zgłosić 3 dni wcześniej chęć wypłaty gotówkowej,
    > 2. odebrać kasę i ww. od razu wpłacić na zwykłe konto, z którego można wykonać
    > przelew za 0 zł (ile wynosi standardowy limit przelewów?)

    hehe, standardowy dzienny limit przelewu to... 5 tys. zł
    ale można to w Placówce zmienić - tylko trzeba dobrze trafić, bo nie każdy
    doradca to potrafi :D

    > czy aby założyć te konta mocno oszczędzające konieczna jest wizyta w placówce?

    obawiam się, ba! jestem przekonany, że tak - w końcu to jest Polbank! :D
    tu nic nie dzieje się łatwo i po myśli klienta

    Biorąc pod uwagę, że to Polbank, zastanawiam się jak rozwiązują problem
    naliczania odsetek, skoro do 20tys. zł jest to 6,5% a powyżej - 5,5% (z dziennym
    naliczaniem odsetek). Gdy ktoś wpłaci na rachunek 20tys., następnego dnia
    dopiszą mu odsetki ~3,56zł (około, gdyż tu nic nie jest pewne), to ciekawi mnie
    jak będą liczyć odsetki za kolejny dzień... czy od 20tys. 6,5% a od 3,56zł 5,5%?
    Zna ktoś wiarygodną odpowiedź na to pytanie? :-)