  • Data: 2004-01-14 06:17:32
    Temat: Re: Nowe logo BPH PBK i inne ciekawostki
    Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bttvq1$bq2$...@S...icm.edu.pl,
    Artur Czeczko <n...@e...one.pl>:
    > "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Albo Wydawnictwo PWN.

    Zgadza się. Przykłady można by mnożyć, a ten jest bardzo dobry.

    Dla zainteresowanych troche przykladow angielskich, a pierwsze dwa bankowe
    ;)

    http://linguistlist.org/issues/4/4-501.html

    > Słyszałem wypowiedź pana Miodka, że to jest prawidłowe

    Również się zgadza. Oczywiście "prawidłowe" w sensie "istotnie, takie
    zjawisko językowe występuje" - ale to już Wy zauważyliście, więc nie wiem,
    po co tu ten Miodek :P

    Natomiast jest czasem "uważane za nieprawidłowe" w sensie "nie podoba się
    Glenn (i niektórym innym osobom)".

    > i chyba nie jest tematem tej grupy (ale to już nie Miodek powiedział).
    O, święte słowa :)

    --
    Robert