  • Data: 2002-09-30 16:37:33
    Temat: Re: Nowści w KK Citi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet gdyby tak było, to są jeszcze osoby, które czytają. Jeżeli ich nie
    > uwzględnimy, to na pbb będzie jak w starym szmoncesie: Jedzie dwóch
    > cadyków pociągiem, a młodzi chasydzi siedzą wokół i czekają, o czym to
    > też mądrzy ludzie będą prawić. Po godzinie milczenia jeden z nich odzywa
    > się: Rabbi, chcieliśmy posłuchać waszej mądrej dyskusji. Na to rebe: -On
    > wszystko wie, ja wszystko wiem, to o czym my mamy rozmawiać?

    Dobre :-)))

    > Mogę cię zapewnić, że jest wiele osób, także wśród czytelników i autorów
    > tej listy, którym się zdarza zadłużyć na KK.

    Hmmmm trudno powiedziec.... ale obstawiam, ze osoby z pbb raczej sie nie
    zadluzaja na kk :D

    > Jestem również przekonany, że sytuacja osoby posiadającej KK może
    > okresowo lub trwale ulec pogorszeniu - i możesz mi wierzyć, że nawet
    > osoba z twoim podejściem mając widmo komornika i np. niezapłacenia raty
    > od kredytu 100 czy 200k wsadzi KK w szczelinę bankomatu i wyciągnie z
    > niego kilka tysięcy gotówki. Mam też nadzieję, że nie będziesz musiał
    > tego robić.

    Oczywiscie kazdy niech robi to co uwaza za sluszne. Wsrod moich znajomych
    (chyba wszyscy) jak nie maja kasy na splate jakas rate (raty) kredytu, to
    raczej zadluzaja sie w ROR (linie) i to jest normalne i rozsadne (nawet jak
    ktos ma linie w pekao na 19,75% - skoro lubi placic wiecej to jego sprawa)
    !!! Zadluzanie sie po 'amerykansku' na KK nie jest ROZSADNE !!!

    > Przejrzyj oświadczenia majątkowe parlamentarzystów i zobacz ilu ma linię
    > kredytową w koncie na kilkadziesiąt tysięcy - więc o płynności raczej
    > mówić trudno. Sądzisz, że z upływem kadencji zabierają im KK i że
    > wszyscy załapią się na ciekawe posadki?

    A co ma piernik do.... Przeciez (p)osła z wiejskiej nie mozna uznac za
    myslacego czlowieka :DD

    > Po co banki wydają KK, jeżeli nie różni się od
    > charge? Z powodu kilku dni więcej na spłatę? Wątpię.

    Dlatego ze duuuuuuzy %% posiadaczy kk nie splaca w terminie calego
    zadluzenia !!! To jest bezsporne ! Ja wspominalem PROMILU swiadomych
    posiadaczy kk (w tym osoby z pbb) ktore splacaja kk w calosci :-) a
    zadluzaja sie w ROR :D

    Pozdrawiam,
    Witek