    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy Pl@net Fortis Banku.
    Date: Wed, 10 Jan 2007 20:21:39 +0100

    "Grzegorz Podsiadlo" <n...@-...pl> wrote in message
    news:sapvjzbccmir.1t6wwag5domlu.dlg@40tude.net...

    > Działa, działa. Nawet sms-y do potwierdzania przelewów działają. I maile
    na
    > potwierdzenie zdarzeń (można sobie ustawić że system ma wysłać maila np.
    > przy udanym logowaniu, lub przy nieudanym). Jedyne czego mi brakuje to
    > wiadomości w wypadku blokad (dla VE i KK) - są tylko dla obciążeń
    > rachunków.
    > W sumie - wygląda że zrobili naprawdę fajny system.

    SMSow nie probowalem, bo nie wiem ile za nie charge'uja. Moglbys sprawdzic
    jaka oplata zostala naliczona? Maile dziala, ustawilem sobie kilka
    powiadomien, na razie przetestowalem udane i nieudane logowanie.
    Trzeba pamietac o tym, ze po wylaczeniu hasla do logowania nie ma mozliwosci
    jego wlaczenia. moze ktos juz wyprobowal zmiane sposobu
    autoryzacji/logowania na hasla smsowe?
    Wg. informacji w serwisie za pomoca jednago hasla mozna autoryzowac kilka
    operacji, waznosc hasla wygasa w ciagu 30 min po jego wygenerowaniu i chyba
    po zamknieciu sesji (przynajmniej tak byc powinno).

    MK