  • Data: 2005-07-23 23:24:30
    Temat: Re: Nowy : Program do monitorowania konta mBank
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> szukaj wiadomości tego autora

    "Krystian Brazulewicz" <k...@i...usunmnie.pl> wrote
    in message news:dbugso$6dc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Rozumiem, że jest to program typu OpenSource, który mogę sobie przejrzeć
    > (czy nie wysyła mojego hasła do Ciebie) i sam skompilować?
    >
    > Tak poważnie: chyba nie znajdziesz tu naiwnych.

    Hmm, widzę że z góry zakładasz, że jestem nieuczciwy. Źródeł oczywiście nie
    publikuję, mogę je sprzedać do personalnego użytku.

    Program działa u kilku osób i są zadowoleni (w sumie sami decydowali jak
    program ma działać).

    Wracając jeszcze do zarzutów przedpiśców . Łatwo sprawdzić czy program nie
    wysyła nic na niezwiązane z mBank strony monitorując połączenia (np.
    netstat) , o ile mnie pamięć nie myli są również firewalle które pozwalają
    zdefiniowac z jaką stroną może się łączyć określony program.

    Nawiasem mówiąc jedyne dane jakie mógłbym ukraść do lista wykonanych
    przelewów, żadnej operacji finansowej bez kodów jednorazowych nie wykonam,
    natomiast nie bardzo wiem do czego miałaby mi służyć historia wykonanych
    przez Was przelewów, może tylko po to żeby sobie wydrukować, powiesić na
    ścianie i rzucać lotkami .

    Na mojej stronie internetowej są dane firmy, jeśli ktokolwiek z użytkowników
    zauważy nielegalne przechwytywanie danych to zachęcam do powiadomienia
    prokuratury lub osobistą wizytę z osiłkami...

    ps. Program mBank Account Manager jest już od bardzo dawna dostępny ,
    niestety brak czasu i natchnienia sprawił że program pozostał w postaci dość
    szczątkowej, miałem ambitny plan realizacji wszystkich operacji finansowych
    banku włącznie z automatyzacją przelewów do ZUS, Urzędu Skarbowego . Program
    pisałem dla siebie, ale zdecydowałem się opublikować bo podstawowe funkcje
    realizował - sprawdzanie stanu konta . Ta wersja dostępna jest jeszcze pod
    adresem www.communicator.pl/mInstall.EXE niestety nie działa od pewnego
    czasu i użytkownicy poprosili o poprawę, stąd tez powstała aktualna wersja
    która nieco ewaluowała w innym kierunku .

    --

    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek