  • Data: 2006-04-18 15:23:37
    Temat: Re: Nowy program: Powiadamiacz mBank
    Od: "Paweł Kielak 'NodeX'" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <b...@o...pl> wrote in message
    news:e22vpe$ifh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > W takim razie podejrzewam, że będziesz z niego sam korzystał.

    Nie :) udało się przekonać wiele osób, chociaż nie jest to liczba jaką
    chciałbym...

    Kod źródłowy można obejrzeć przez program ildasm.exe z pakietu .NET
    Framework
    nie jest to czysty kod w C#, ale naprawdę jasno z niego wynika, że program
    nie robi nic głupiego.

    > Szkoda, że mbank nie wspiera takich rozwiązań

    A może wspiera, tylko z niekompetentą osobą rozmawiałem,
    zaoferowałem kod źródłowy i możliwość stałej współpracy,
    możliwe, że pomyśleli, że chce od nich jakieś duże pieniądze wyłuskać, a oni
    są tacy biedni

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel Kielak 'NodeX'