eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Nowy regulamin serwisu PKP- crosspostRe: Nowy regulamin serwisu PKP- crosspost
  • Data: 2023-06-28 22:19:00
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP- crosspost
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Poinformować o zmianie czy podać nowy numer?

    Podać nowy numer. W założeniu ma to ułatwiać życie klientom, właśnie
    w takich przypadkach. Np. klient zmienia kartę z MC na V, albo mu
    ukradli i ma nową. Powtarzające się transakcje mają, dzięki temu, być
    wykonywane bez problemów (i bez ingerencji klienta).

    Nie każdy sprzedawca może z tego skorzystać (by nie powodować kłopotów
    dla klientów z jakimiś lewymi sklepami, z którymi nie idzie się
    skontaktować np. w ludzkim języku).

    Najprościej (na przyszłość) sprawdzić szczegóły obciążenia w banku,
    z tym że w niektórych bankach to może być usługa płatna (raczej nie
    w przypadku reklamacji).

    > Zakładam jednak a nawet twierdzę, że bez nowego numeru karty
    > obciążenie skutecznie nie przejdzie.

    Szansa na to, że obciążenie przejdzie bez numeru karty jest mniej więcej
    taka, jak to, że przelew dojdzie bez numeru konta :-)

    Ale obciążenie może przyjść na starą kartę, podobnie jak przelew na
    stary numer konta. Przez jakiś czas.
    No i ten "account updater". Jeśli sprzedawca współpracuje (a raczej
    powinien, jeśli ma do tego dostęp), to powinno dać się sprawdzić, czy to
    jest stara karta, czy nowa, i co się w ogóle stało. Powinna być także
    możliwość wypisania się (globalnego) z tej usługi.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1