  • Data: 2005-05-17 20:20:36
    Temat: Re: Nowy sposob odmowy zamkniecia konta przez Citi
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    17 May 2005 21:52:21 +0200, w <5...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Spodziewałem sie, że nie zrozumiesz, ale nie wiedziałem,
    > że znaleźć w słowniku też nie będziesz potrafił :(
    > Spróbuję więc użyć łatwiejszych słów:
    > inkoherencja to inaczej niespoistość, brak związku
    > (tu: postu z tematem)

    Więc ja, jako osoba, cierpię na "niespoistość, brak związku postu z tematem"?

    Biedaku, jednak powinieneś pozostać przy podstawowych zwrotach, bo złożenie w
    logiczną wypowiedź co trudniejszych zdań nie bardzo ci wychodzi.

    A tak btw, to nie ja zacząłem pisać o mBanku, ale bystrości nigdy od ciebie nie
    wymagałem ;)

    > a stereotypia (termin medyczny) to zaburzenie, polegające na
    > powtarzaniu bez przerwy tych samych ruchów, gestów czy słów
    > (tu: tego co masz do powiedzenia na wiadomy temat)

    Oj chłopie, medykiem to ty jesteś raczej zerowym.
    Z punktu widzenia medycznego stereotypia musi być *czegoś*.
    Tak jakby powiedzieć komuś, że jest dys.

    > Niestety nie mogę obiecać, że nie będę więcej używał słów,
    > które są dla Ciebie niezrozumiałe, ani że każde z osobna
    > będę Ci tłumaczył. Jak sobie nie poradzisz, trudno,
    > nie moje zmartwienie.

    Cóż, mnie to nie przeszkadza, używania przez ciebie słów, których nie całkiem
    rozumiesz, świadczy tylko o tobie :)

    > A że litościwy jestem, to w tym wątku dam Ci juz spokój...

    Taaa, nawiasem to ty jesteś przykładem stereotypii reakcji. If
    ja.coś.napisać.o.mBanku then S.T. pisać.cokolwiek.

    Ale widzę, że chcesz zrobić postęp :)