  • Data: 2009-06-21 12:50:07
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 15:59:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail j...@j...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:
    > uwazałbym z okresleniem jedyna.
    > Ja np. uwazam ze rewelacyjne jest to, co od dawna wydawało sie oczywiste -
    > 3 przelewy do ZUS z jednej formatki. Brawo!

    Zgadzam się, to jest bardzo miłe :) Choć u mnie (spółka cywilna) fajne by
    było jeszcze zaznaczenie kilku przelewów z przyszłości i kliknięcie "wykonaj
    ponownie", wprowadzenie zmian w formatkach na jednej stronie po czym
    zatwierdzenie pojedynczym kodem SMS...

    W ogóle bardzo by się przydało coś do wysyłania większej ilości przelewów na
    raz. W mBankowym interfejsie idzie zaklikać się na śmierć, w dodatku te
    ramki i wykorzystanie wszędzie javascriptu zamiast normalnych linków
    bynajmniej tego nie ułatwia.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944