  • Data: 2006-04-14 09:58:57
    Temat: Re: Numer KK-pelny czy to jest normalne(bezpieczne?)
    Od: "xviper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> napisał w wiadomości
    news:e1np9j$nsi$1@news.dialog.net.pl...
    >W artykule news:e1nnr2$7i5$1@inews.gazeta.pl,

    > tylko ze pierw Ty posiadaczu kk, musisz udowodnic ze to nie ty robiles
    > dana
    > transakcje.

    najpierw to bank ma obowiazek zdjac reklamowana transakcje z mojego konta do
    czasu wyjasnienia. Prawo nie wymaga dowodzenia niewinnosci, bank tez sie tym
    nie przejmuje po prostu zwala wszystko na sprzedawce - to on przejmuje
    odpowidzialnosc i musi wykazac ze wlasciciel karty sie nia posluzyl a nie
    nikt inny, jesli tego nie wykaze transakcja obciaza sprzedawce. Klient nie
    musi udowadniac niewinnosci, zwlaszcza ze nie ma takiej mozliwosci to
    sprzedawca musi udowodnic prawidlowosc transakcji przedstawiajac dowody
    (podpisy, pin, etc)