  • Data: 2006-04-18 19:04:26
    Temat: Re: Numer KK-pelny czy to jest normalne(bezpieczne?)
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ne wiem, czy widziale slipy z hoteli, restauracji itp - jest tam miejsce
    > na napiwek, ktory mozna wypisac recznie - jesli podrzesz swoj slip a
    > nieuczciwy uslugodawca dopisze sobie jakas kwote na podpisanym juz przez
    > ciebie slipie, to mozesz sobie reklamowac gdzie i co chcesz. Ja, jak nie
    > chce dac napiwku to przekreslam pole z napiwkiem, zeby takiego numeru mi
    > nie zrobili

    Nie tylko widzialem, ale i - believe it or not - wpisywalem napiwek. Tylko
    ze to, co bedzie wpisane na kopii uslgodawcy nie musi byc tym samym, co na
    moim slipie (z reguly wypelniam tylko na kopii sprzedawcy), nikt nie
    sprawdzi co jest na mojej kopii, wiec i w razie reklamacji moja kopia to
    zaden dowod. Czyli nie ma po co przechowywac.