  • Data: 2002-01-16 21:31:58
    Temat: Re: Numer Karty Visa Elektron
    Od: "maryan" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z wisy electron ? W internecie ? Szerokiej drogi :-)
    > Poza tym do wszelkich op. w necie potrzebny jest numer z drugiej strony
    > karty :-p

    To z drugiej strony karty jest jakiś numerek 8-)))))

    A tak poważnie, to nie pamiętam ani jednej transakcji w której byłem
    proszony o podanie numerków z rewersu. Ostatnio tylko zdziwiłem się
    rozbudowanym systemem akceptacji w jednym e-sklepie na Wyspach
    Brytyjskich ;-)) Musiałem podać min. informację jaki bank wydał
    moją VC...

    marcin