eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO ile punktów BIK obniża za złożony wniosek na kredyt hipoteczny?Re: O ile punktów BIK obniża za złożony wniosek na kredyt hipoteczny?
  • Data: 2011-11-15 21:09:20
    Temat: Re: O ile punktów BIK obniża za złożony wniosek na kredyt hipoteczny?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-15 00:21, RobertS pisze:

    > zapytanie kredytowe występuje wtedy kiedy złożysz WNIOSEK kredytowy i
    > bank zbada jaki masz BIK, wtedy takie zapytanie będzie widoczne na raporcie
    >
    > jeżeli wniosków nie składałeś to w BIK nic Ci nie ubyło

    Zrozumiałam teraz, że nie należy wysyłać pochopnie żadnych wniosków
    przez internet.
    Tyle tego dziadostwa z banków przychodzi na skrzynkę, że człowiek może
    się pokusić na kredycik, wypełnić wniosek przez internet i potem dzwoni
    konsultant z banku. Następnie okazuje się, ze to była pomyłka, realia
    całkiem inne niż w reklamie banku i z kredyciku rezygnujemy. No i mamy o
    jedno zapytanie do BIK więcej.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w