  • Data: 2004-08-27 19:37:08
    Temat: Re: O przyjmowaniu platnosci karta - przypadek wlasny
    Od: Gosciu <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisal(a):

    > Zastanów się jak ma zachować się kasjer w sytuacji gdy nie ma wydać tego
    > 1gr.
    > Może wydać Ci np. 5gr i dokładać do kasy z własnej kieszenie - zauważ, że
    > dla Ciebie to tylko 1gr, ale ten kasjer będzie miał jeszcze wiele takich
    > osób i grosz do grosza i wychodzi, że np. godzinę pracował za darmo :-/

    A jak ja bede odwiedzal 10 takich miejsc dziennie i zawsze bede dostawal 5
    gr za malo to przez miesiac tez sie nazbiera, nieprawdaz?

    Co innego jak tankuje na stacji to czy zaplace 99,99 czy 100 mi bez roznicy,
    ale co tam i tak zawsze karta place... To byl tylko przyklad dlaczego to
    robie, przyklad prawdziwy i denerwujacy!

    --
    ^ Pozdrawiam Gosciu