  • Data: 2011-06-22 19:48:44
    Temat: Re: OF/GO lokaty odnawialne?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" <n...@n...net> wrote in message news:itsndp$9ua$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > To zobacza tylko dym po ulatniajacym sie kapitale
    > podobnie jak z GB24 wraz z wygasajacymi lokatami ;)

    Dla mnie GO podzieli los OF, z ktorego przestalem korzystac. Teraz
    praktycznie GO po zmianach na 'skarbonkowym' (nie mam karty czyli zlotowek
    nie dostane za lokaty) przestalo byc zupelnie konkurencyjne do IdeaBanku,
    ktory generalnie oferuje lepsze stawki dla prowadzacych dzialalnosc gosp. a
    lapiac sie od czasu do czasu na promocje, to juz w ogole nie mozna narzekac.
    Poza tym placowkowy Getin tez jest bardziej konkurencyjny z lokata mies.
    5.7% niz GO. jeszcze troche poczekam i hurtowo zamkne konta w OF i GO,
    jezeli straca swoja atrakcyjnosc na lokatach.