  • Data: 2009-10-13 13:59:12
    Temat: Re: OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
    Od: "Mariusz.N" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Paź, 15:37, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Ale po co masz to dzielić?
    > Na optymalnej masz kapitalizację dzienną więc w belkę i tak nie wejdziesz bo
    > system nie pozwoli ci założyć lokaty na większą kwotę niż 15K.
    > Masz kasy więcej niż 15K to załóż kilka lokat (podziel posiadaną kwotę) i
    > gitara.

    No ok, rozumiem.

    A możesz wytłumaczyć takiemu laikowi jak mnie co to znaczy "optymalna
    kwota" i nominalne netto? :)
    Bo na jednym z for znalazłem coś takiego:

    "Optymalna kwota dla 3M i 6M to: 549,12 zł. Odsetki 0,09 zł na dzień.
    Założenia co do ilości dni tak jak w poprzednim wpisie. Nominalne
    netto w skali roku (zarówno dla 3M i 6M bo chodzi o procent prosty)
    wyniesie 5,98%, a brutto 7,39%.
    Bez optymalizacji stopy nominalne netto wyniosą 5,69% (7,02% brutto)
    dla lokaty 3M oraz 5,73% (7,07% brutto) dla 6M."