eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOFE - decydujące starcieRe: OFE - decydujące starcie
  • X-Received: by 2002:a05:6830:1d4:: with SMTP id r20mr56798807ota.106.1555529178655;
    Wed, 17 Apr 2019 12:26:18 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6830:1d4:: with SMTP id r20mr56798807ota.106.1555529178655;
    Wed, 17 Apr 2019 12:26:18 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.166.215.MISMATCH!b2no48711itd.0!news-out.google.com!r82ni42i
    ta.0!nntp.google.com!b2no48707itd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
    egroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 17 Apr 2019 12:26:18 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <71a40a7drmz1.17v6wyikjhshs$.dlg@40tude.net>
    <0...@4...com>
    <q94893$f7g$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <v...@4...com>
    <c...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: OFE - decydujące starcie
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Wed, 17 Apr 2019 19:26:18 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:642231
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 17 kwietnia 2019 13:42:02 UTC-5 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > s...@g...com writes:
    >
    > > W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 16:35:53 UTC-5 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    > >> Tue, 16 Apr 2019 12:31:13 +0200, w
    > >> <s...@p...org>, Wojciech Bancer
    > >> <w...@g...com> napisał(-a):
    > >>
    > >> > Ale oni pracują 40 godzin. Przez te 18 godzin to oni tylko robią
    > >> > prezentecję swoim klientom. Przez pozostałe (niepłatne) 22 godziny
    > >>
    > >> ,,Jak wytłumaczyć w korporacji #StrajkNauczycieli ?
    > >> - Wyobraź sobie, że masz do przygotowania i przedstawienia
    > >> 18 h prezentacji tygodniowo i zawsze ponad 25 uczestników meetingu!
    > >> - (konsternacja) Serio, w tygodniu?
    > >> - Tak, za 2300 netto.
    > >> - Ale tygodniowo?
    > >> -...
    > >> Kurtyna".
    > >
    > > Smieszne ale oderwane od rzeczywistosci.
    >
    > No właśnie nie, a przynajmniej nie tak bardzo.
    >

    IMHO bardzo. Kiepskie te korpoludki co sie boja prezentacji.

    > >
    > > 18h? rili? A gdzie kartkowki, odpytania, sprawdzenie zadan? cwiczenia?
    >
    > No to sobie weź 10 h prezentacji + 8 h warsztatów, na jedno wyjdzie.
    >

    Ale po co mam brac jakies wyimaginowane liczby.
    Znam sporo ludzi co robia szkolenia ciagle i jakos nie maja problemow
    egzystencjonalnych.

    Czy to szkolenia produktowe czy jakies metodyki. Aktualnie w firmie jest gostek ktory
    po prostu robi szkolenia jakie akuratnie trzeba. Szykuje sie do nich i trzaska. Jest
    malo techniczny ale bierze materialy i jak widze jak szkoli to widze ze robi to
    precyzyjnie. Bo wiem o czym on gada i widze ze gada dobrze. Mimo ze sie nie zna. I
    jakos strasznie w oczach nie siwieje.

    Pewnie powiesz ze nie siwieje bo z dziecmi nie robi ale jak juz bylo wspominane,
    nauczyciel nie prezentuje 18h tygodniowo. Cos za cos.

    > A sprawdzenia zadań robi sie PO lekcjach, jakbys nie wiedział.
    > >
    > > Jakbym machnal prezentacje gdzie bym czytal slajdy przygotowane przez
    > > firme zewnetrzna (czytanie podrecznika) to by mnie wykopali smiechem.
    > Kiedy ostatnio byłeś w szkole?
    > Masz może dziecko w wieku szkolnym?

    Tak.

    > A może probowałeś coś uczyć?
    Tak. I doroslych (wymagajacych, nie dajacych sobie kitu wciskac) i dzieci (nie
    wiedzace niczego ale chcace sie uczyc).

    > bo twierdzenie, że nauczyciel tylko "czyta podręcznik" sugeruje, że
    > jednak nie masz pojęcia.

    Mialem na mysli ze czesto tak wyglada nauczanie. Oczywiste jest ze nauczyciel nie
    robi za bialkowego audiobooka caly czas.
    Ale po to sa ksiazki aby przekazywaly tresci. Nauczyciel ma je rozszerzac. Niestety
    czesto, zbyt czesto tego nie robi.

    Ostatnio mialem okazje doswiadczyc na moim potomku zmiany z Polskiej na zagraniczna
    szkole.

    W polsce dzieciak siedzial (siodma klasa) w szkole po 6-8h i potem 1-4h w domu ze
    mna, matka lub babka. Szkoly nienawidzil, o nauczycielach wyrazal sie zle.
    Mial dobre oceny.

    Teraz chodzi do szkoly za granica. Nadal tlucze 95-98%. Szkole kocha. Nauczycieli
    szanuje.

    Bo jakims cudem oni ucza i maja wyniki. Nauczyli go grac z nut w 3 miesiace. Ot tak.

    Ale to watek na osobna dyskusje. Teraz o prezentacji se piszemy.

    > (tak mi się kojarzy z młodymi gniewnymi, co to mówią, "przecież to tylko
    > 3 linijki kodu do zmiany", po czym jak sie ich pyta o szczegóły czy
    > dokumentację, to zaczynają się plątać w zeznaniach)
    >

    Nie czaje aluzji.

    > >
    > > Aktualnie prezentacje z tego co robie moge machnac bez przygotowania w jakies 5
    minut i moge gadac godzinami.
    > Gratuluję, ale pozwolisz, ze nie uwierzę bez sprawdzenia.
    >
    >

    Nie musisz. Moja wyplata i doswiadczenie mi dostatecznie dobrze udowadnia ze moje
    zdanie o zdaniu wyrazonym wyzej moze pozostac niezmienione. Wiem jak jest po drugiej
    stronie. Przynajmniej w tym aspekcie. Kitu mi nikt nie wcisnie.

    Juz nie wspomne ze ludziki w korpo nie moga sobie pozwolic na ogarniecie jednego
    zestawu szkolen na pol zycia tak jak to moze zrobic spora czesc nauczycieli.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1