  • Data: 2011-05-20 16:46:05
    Temat: Re: OFE nagła śmierć - kolejny balon próbny
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 11:11, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > W skrócie: wyjmujemy z OFE składki nie dopiero wtedy kiedy mają one być
    > wypłacane świadczeniobiorcom, ale od 5 do 10 lat wcześniej i przekazujemy je
    > do budżetu (do ZUS). :) Świetna sprawa.
    > W dalszym etapie mamy perspektywę wprowadzenia zasady, że środki z OFE
    > transferujemy do budżetu na 30 lat przed przejściem na emerytury.

    Trzeba wyrwac chwasty przy najblizszych wyborach... Mam nadzieje, ze
    wiekszosc mlodych ludzi nie jest az tak glupia zeby pozwolic na
    zniewolenie sie przy pomocy jalmuzny na starosc.
    Sytem emerytalny musi byc oparty na zgromadzonym kapitale i z calosci
    powinien byc dziedziczony. Jak panstwo chce z systemu czerpac korzysci
    to niech utworzy sobie OFE.

    MK