    From: "skippy" <a...@n...ma>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE się kończą
    Date: Thu, 27 May 2010 10:01:20 +0200
    <4bfcf7e0$0$2605$65785112@news.neostrada.pl> <htiti1$gg0$1@news.onet.pl>
    <htj20a$u2c$1@news.onet.pl> <htj2rh$1i0$1@news.onet.pl>
    <o...@z...zn>
    <4bfd4dfd$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@z...zn>
    <4bfd60c9$0$19169$65785112@news.neostrada.pl> <htjnme$urf$1@news.onet.pl>
    <0...@v...googlegroups.com>
    <htjp4g$3rt$1@news.onet.pl>
    <a...@w...googlegroups.com>
    <htjuto$nr8$1@news.onet.pl>
    <0...@q...googlegroups.com>
    <htk209$2ca$1@news.onet.pl>
    <9...@f...googlegroups.com>
    <htl5io$dgr$1@news.onet.pl>
    <3...@o...googlegroups.com>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:35b025b8-848d-4b61-8613-54d8ad416dd5@o15g2000vb
    b.googlegroups.com...
    > A Ty sobie dalej wspieraj socjalistyczną partię zdrajcy narodu, jak
    > okresliłeś L.Kaczyńskiego.
    > Masz prawo a ja mam to w dupie.

    bo mogą być stronniczy) dlaczego (jak mówią) samolot na autopilocie
    wyrżnął w ziemię, i co to do cholery były za strzały (czy naszych Bor-
    owików).

    Przede wszystkim, co widać po 158 wersji nt jak dokonano zamachu, mimo że
    157 poprzednich zostało zanegowanych - dla sfory istotne jest promowanie
    ogólnie tej tezy bez względu na jakiekolwiek wyjaśnienia.
    Stąd też nie mam wątpliwości, że dowolna komisja gdyby tylko nie
    potwierdzała że Tusk zamordował Kaczyńskiego - okazałaby się agenturą GRU,
    WSI, itp.
    To jest oczywista oczywistość.

    Strzały - chyba sam pisałes że GRU dobijało naszych i należy wystrzelać za
    to paru platformersów i wjebać w rów z wapnem.
    Coś się zmieniło w tej kwestii?

    Ja też.
    Jedyny szkopuł, ze to bezsens, ale chciałbym.
    Jakeś referendum nt UE już było, nie rozumiem więc po co dwa następne, ale
    mi to by nie przeszkadzało.

    Nie mam zdania. Fajnie się czyta jego felietony, ale często mnie męczy że
    składaja się z tezy po czym następuje dużo bajdurzenia i naciagania faktów
    pod tezę. Nie jestem za wycinaniem go zewsząd, nie wiem dlaczego tak
    zrobiono.

    Kiedyś bliska znajoma zapytała mnie, czy słucham RM. Ja, że czasami. Ona -
    co sądze o tym jak Michałkiewicz mówił i mrugał okiem nt. Żydostwa w Polsce.
    Ja, że akurat tego nie słuchałem to nie moge sie odnieść, ale zapytałem kto
    był po nim gościem na antenia, a ona że Antek.

    Tadek cenzuruje wszystkich, a promuje na bieżąco zawsze tylko jedną opcję -
    tę która mu najmniej będzie przeszkadzała, jeśli dojdzie do władzy. Podobnie
    jest z czerwono-czarną telewizją.

    Polityków ze wszystkich istotnych partii widuję wyłącznie w TVN i słyszę w
    szczekaczce Adasia, ale to agentura i WSI więc się nie liczy taka chujowa
    demokracja w akurat tych mediach, rozumiem to.

    Pozdrawiam

    PS nie dręcz już mnie za bardzo, proszę, bo nie umiem nie odpowiedzieć na
    pytania, a swjego zdania i tak nie zmienię.
    Z drugiej strony tyle moich pytań pominąłeś milczeniem, że tylko mnie
    utwierdziłeś w słuszności tez w nich zawartych i nie mam juz ochoty brać
    udział w tej kampanii wyborczej jaka prowadzisz.