  • Data: 2004-12-11 00:37:52
    Temat: Re: [OT] Cudzoziemiec a DG w Polsce
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.
    > Różne rzeczy tam są, ale o działalności gospodarczej nie znalazłem nic.

    Nie chciałbym wprowadzić w błąd, ale wydaje mi się, że po naszym
    wuniowstąpnieniu nie ma żadnych ograniczeń dot. prowadzenia działalności
    gosp. przez obywateli innych państw Unii. Swoboda przepływu kapitału i
    wyboru miejsca osiedlania się są chyba jednym z głównych "przywilejów".
    Myślę że Niemca będą obowiązywać takie same zasady jak Polaka chcącego
    prowadzić dzialalność gospodarczą... o ile nie został wynegocjonowany
    jakiś okres przejściowy (a tak chyba jest). Spróbój poszukać na jakichś
    stronach rządowych...

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest