  • Data: 2017-03-03 11:52:51
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Mar 2017 19:17:37 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Można. Polecony Inpost.
    > Dostarczony 21 dnia od nadania. Zgodnie z regulaminem. Bo to 14 dni
    > roboczych. A że wypadło w tym czasie tyle dni wolnych, to sorry, ale
    > 14 roboczych zachowano.

    Kiedy to bylo ? Bo w grudniu 2016 to te swieta akurat czesto w soboty
    i niedziele wystepowaly.
    A 14 dni roboczych - prawie 3 tygodnie, dwa swieta potrzebne.

    Tylko - u mnie inpost dostarcza szybko. I w soboty tez mu sie zdarza
    pracowac.
    Przed swietami mieli spietrzenie i zapchane paczkomaty - ale
    poleconych to nie dotyczy ...

    J.