  • Data: 2009-06-18 06:59:29
    Temat: Re: [OT] Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 21:26:45 +0000 (UTC), Michal Kurowski napisał(a):
    > A jest - i wygodniejsza i szybsza - w osiąganiu tego czego np ja chcę ;-)

    W ustawianiu nowych theme'ów chyba, bo do pracy szybsza nie jest :>

    > Problem z akceptacją Visty nie jest w ogóle techniczny - tylko kulturowy.

    No kulturowy - ludzie nie chcą tracić wydajności w imię niczego.

    > Efektem jest taka właśnie sterotypowa krańcowość postaw ("tylko firefox,
    > IE to syf") z jednoczesnym atawizmem ("ja chcę moje XP", "IE ?, IE6 nie
    > trzyma standartów").

    Bo IE6 to syf nad syfy - jak to gówno wreszcie zdechnie, to ludzie piszący
    strony odetchną :)

    > Pewnie decydujący dla powszechnej renomy Visty stał się UAC -
    > - domyślna sytuacja uprawnień użytkownika na windowsie staje
    > się zasadniczo analogiczna do "pokręconego linuksa".

    UAC nie ma nic wspólnego z "pokręconym linuxem" - zamiast przejrzystego
    systemu uprawnień bombarduje użytkownika milionem bzdurnych pytań przy
    niemal każdej akcji, co prowadzi do całkowitej znieczulicy i nauczenia usera
    żeby klikać "OK"...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944