    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Odsetki będą bez podatku?
    Date: Mon, 22 Aug 2011 19:58:44 +0200

    "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> writes:

    > Zastanów się czy ci wszyscy zadłużający się w providencie na nowy
    > telewizor są w stanie pomyśleć o czymkolwiek w dalszej perspektywie,
    > nie mówiąc o emeryturze. Więc jednak uważam że obowiązkowa emerytura
    > powinna być, bo potem te z..by wyjdą na ulice za 30 lat. Ale myślę że
    > to powinno być oszczędzanie w indywidualnych funduszach.

    Nie ma szans zeby to bylo skuteczne. Skuteczne moze byc tylko cos, co
    nie jest obowiazkowe.

    Mysle ze niestety najmniej zlym rozwiazaniem jest branie od wszystkich
    (na zdrowych zasadach, w minimalnej potrzebnej wysokosci) i oplacanie
    emerytur itp. w minimalnej wysokosci, wystarczajacej do zycia.
    --
    Krzysztof Halasa