eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesołoRe: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
  • Data: 2010-10-24 11:57:49
    Temat: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:QCiwo.33898$OJ2.6462@newsfe04.ams2...
    > Jak to co to za zycie? Normalne! Zamiast karta (ktora i tak nie zawsze
    > zaplacisz i musisz dodatkowo szukac bankomatu wyplacajac te cholerne i
    > przestarzale papierki) ja place papierkami... zawsze chetnie sa
    > przyjmowane, nie ma ograniczen, ze musze za iles tam kupic bo inaczej
    > mi nie przyjma karty.

    Jedź np. do Paryża, idź do McDonalda i wyciągnij 100 euro. Zobaczymy jak
    z tą twoją akceptowalnością papierków będzie. Podpowiem Ci tylko, że np. we
    Francji wiele sklepów krzywo patrzy na banknoty 100 i 200 euro. No i z
    twojego 1000 euro robi się już minimum 20 papierków, a po powrocie i tak się
    okaże, że wydałeś np. tylko 500 euro i zostaniesz z nieakceptowaną w twoim
    grajdołku walutą lub zapłacisz ponownie za jej transformację w coś
    akceptowalnego w GB.