  • Data: 2012-06-24 01:08:57
    Temat: Re: OT Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 22:34:04 +0200, RobertS napisał(a):

    > oki, zakup to nie problem, mam nadzieję, że znajdę interesujące mnie
    > tytuły...
    >
    > ps mam nadzieję, że będzie taniej niż papierowe książki

    Dobrze jest też mieć konto na Amazon i podpiąć tam czytnik. Można sobie
    później wysyłać różne rzeczy na maila jeżeli chcemy aby pojawiły się one
    na czytniku. Oczywiście jak zgubimy czytnik to wszystko mamy na koncie w
    Amazon, więc po podłączeniu nowego czytnika szast-prast i wszystko znowu
    jest.

    http://swiatczytnikow.pl
    http://wolnelektury.pl

    --