    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT]Re: Wypłatagotówki nie mając absolutnie nic przy sobie
    Date: Thu, 18 Feb 2010 12:06:58 +0100

    (18.02.2010 11:48), xbartx wrote:

    > Czasami przydaje się do rozliczenia np delegacji ;)

    Miałem na myśli - po co PKP wymaga od nas drukowania tego biletu, skoro
    i bez tego mają wszystkie dane do sprawdzenia czy zapłaciłem za bilet
    czy nie.

    Np. zamiast się tłuc do kas, nie wychodząc z knajpy otwieram laptopa i
    kupuję bilet, tyle że teraz muszę szukać (w obcym mieście) gdzie ja go
    mogę wydrukować ....

    p. m.