eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWypłatagotówki nie mając absolutnie nic przy sobieRe: [OT]Re: Wypłatagotówki nie mając absolutnie nic przy sobie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT]Re: Wypłatagotówki nie mając absolutnie nic przy sobie
    Date: Thu, 18 Feb 2010 13:23:14 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <hljc4f$e56$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hli633$skh$1@inews.gazeta.pl> <5...@n...onet.pl>
    <hlj5nj$g15$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hlj5u9$lan$8@inews.gazeta.pl>
    <hlj7lf$b0c$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hlja1m$lan$9@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: acbm125.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266496463 14502 83.9.110.125 (18 Feb 2010
    12:34:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 12:34:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <hlja1m$lan$9@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518935
    [ ukryj nagłówki ]

    (18.02.2010 12:58), xbartx wrote:
    > Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:06:58 +0100, mvoicem napisał(a):
    >
    >> Miałem na myśli - po co PKP wymaga od nas drukowania tego biletu, skoro
    >> i bez tego mają wszystkie dane do sprawdzenia czy zapłaciłem za bilet
    >> czy nie.
    >>
    >> Np. zamiast się tłuc do kas, nie wychodząc z knajpy otwieram laptopa i
    >> kupuję bilet, tyle że teraz muszę szukać (w obcym mieście) gdzie ja go
    >> mogę wydrukować ....
    >
    > Nie no ja rozumiem i też uważam, że dokument jakiś powinien starczyć.
    > Usługa dopiero się rozwija, więc może to się w końcu dopracuje i dotrze.

    Rozwija się i zwija jednocześnie. Od niedawnych reform nie można kupić
    biletu na TLK (rzekomo z powodu jakiejś decyzji UKOiKu).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1