  • Data: 2012-07-24 19:33:46
    Temat: Re: [OT]Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    >Taaaa... tyle by bylo teorii, a co z praktyka? Sprawdz ile jest
    >opublikowanych sprawozdan, a ile zarejestrowanych spolek prawnych...

    z off topic przechodzisz w trolling, zatem odpowiadam ostatni raz:
    - poruszyles temat braku sankcji za niezlozenie sprawozdania, wyprowadzilem
    Cie z bledu
    - nie udowodniles, ze wiekszosc podmiotow zobowiazanych do skladania
    sprawdozdan ich nie sklada
    - nie wiem, skad czerpiesz informacje statystyczne na temat
    zlozonych/niezlozonych sprawozdan, ja do takich danych nie mam dostepu i w
    tej kwestii sie nie wypowiadam
    - nie ma "spolek prawnych", sa osoby prawne, w ramach ktorych mieszcza sie
    spolki prawa handlowego
    na tym koncze dyskusje i proponuje powrot do glownego watku