  • Data: 2004-03-23 20:53:26
    Temat: Re: [OT?] ebay
    Od: "OLI" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odnosnie moneybookers - z wlasnego doswiadczenia wiem, ze ludzie sie na to
    zwykle godza, choc serwis nie jest tak rozpowszechniony jak paypal.
    Najlepiej na stronie z aukcja umiescic zlinkowane logo do moneybookers.
    Zreszta - nic Ci nie zaszkodzi zalozyc tam konto, zawsze jedna opcja
    platnosci wiecej, a to sie na ebayu ceni.

    pozdrawiam,

    OLI