  • Data: 2009-04-09 17:51:24
    Temat: Re: Obciążenie mieszkania, jak sprawdzić?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 11:34
    (autor Mariusz
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <grkff9$qti$1@inews.gazeta.pl>):

    > No to jakie mozesz miec obciazenia hipoteczne skoro nie ma ksiegi
    > wieczystej

    A ja wiem? Nie znam się. A jak sprawdzić czy przypadkiem nie ma tej księgi?
    Tak mi powiedzą na krzywy ryj obcemu?

    > :)?  W takim wypadku musisz jedynie sprawdzic czy sa zaleglosci w
    > :spoldzielni,
    > wspolnocie czy innym wlascicielu mieszkania.

    No ale właściciel mi sprzedaje, a ja komuś. I ktoś będzie chciał sprawdzić
    mnie, a ja chcę sprawdzić tamtego.

    --
    Tristan