  • Data: 2004-09-01 15:26:16
    Temat: Re: Obligacje skarbowe w koncie Inteligo
    Od: "Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od 1 września oferta konta Inteligo została poszerzona o kolejną nowość
    > - sprzedaż Obligacji Skarbu Państwa. Inteligo jako pierwszy z wirtualnych
    > banków zaoferował klientom możliwość obrotu papierami dłużnymi przez
    > Internet.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6370

    heh.. no tak.. nowość... A teraz pytanie do Was fachowcy. Lepiej
    zainwestować w te ichniejsze obligacje czy lokaty? Gdzie będzie można teraz
    więcej zarobić?
    Z tego co czytałem wykupując obligacje dwuletnie i chcąc je sprzedać przed
    terminem wykupu płaci się "karę" w wysokości 1 zł od obligacji, zgadza się?
    A co z tymi 3-letnimi i 5-letnimi. Czy kupując te obligację będzie je można
    sprzdać za pośrednictwem stron Inteligo czy nie bardzo? Myślę tutaj także o
    sprzedaży przed terminem wykupu?

    Z góry dzięki wielkie za pomoc i wyjaśnienia ;-) Z obligacji to ja raczej
    cienki jestem ;-)))

    pzdr,
    michal