  • Data: 2006-04-06 18:24:45
    Temat: Re: Obniżenie oprocentowania kredytu hipotecznego w BPH
    Od: "Lapin" <tlapinsk(usuń to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrisEk" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e133gr$csh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na dziś dadza tobie 1,5% marży, decyzję może podjąć dyrektor oddziału a
    nie
    > jak niedawno jeszcze analityk "gdzieś w polsce" w ten sposób oszczędzasz
    > czas. Opłata za obnizenie marży - 500,00.

    Ta opłata to podobno zaczyna się od 500zł i jest obliczana indywidualnie dla
    każdego klienta (zależna od ilości i sumy pozostałych rat do spłacenia).
    Mi zaproponowano obniżenie marży z 2,7% do 1,25% przy opłacie
    w wysokości 1890zł. Ale mam realną szansę zmniejszenia tej opłaty o 50%,
    czyli musiałbym zapłacić jakieś 950zł.
    Miesięczna rata zmniejszyłaby się o jakieś 100zł.
    Kredyt wzięty na 360 miesięcy a spłacone dopiero 10 rat.
    Opłaca się... ??

    Tomasz Łapiński