eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObsługa KK w Millennium schodzi na psyRe: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
  • Data: 2006-02-17 07:33:12
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dt2t6b$mi$1@news.onet.pl...

    > Czy też to zauważyliście ale obsługa KK w Millennium jest fatalna.

    Nie

    > Wyciągi to przysyłają jak im się podoba co drugi miesiąc, i na składaną
    > reklamację tłumaczą że to wina Poczty Polskiej. Z tym że wyciąg np. z
    31.10
    > jest z numerem 2 a z 31.12 z numerem 3. Czyli że wyciągu z 30.11 wcale nie
    > wysłali i tylko ściemniają.

    Jeszcze nigdy (6 lat) nie braklo mi wyciagu

    > Ze stycznia oczywiście wyciągu też nie ma bo po co a za 2 dni termin
    spłaty.
    >
    > Pobierają opłaty za ubezpieczenie chociaż z niego zrezygnowałem, a na

    zrezygnowalem i nie pobieraja

    > reklamacje to nie raczą nawet odpowiedzieć chociaż minęło już regulaminowe
    > 14 dni.

    zawsze dostawalem odpowiedz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1