  • Data: 2011-02-16 15:13:11
    Temat: Re: Od lipca bezbelkowe lokaty będą opodatkowane
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnilnq2n.mrs.proteus@pl-test.org...
    > On 2011-02-16, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > O ile owe warunki stałe nie mają dużego wpływu na założenie.
    > Udowodnij, że w omawianym przykładzie tak jest.

    Oczywiście że mają wpływ. Jednak dla rozpatrzenia tych konkretnych dwóch
    czynników zakłamy że się nie zmieniają.

    Analogicznie.
    Przy takiej samej objętości gazu zwiększenie ciśnienia zwiekszy temperaturę.

    Nie trzeba udowadniać że zmiana objętości nie ma wpływu. Ma wpływ. Co nie
    zmienia faktu, ze zwiększanie ciśnienia zwiększa temperaturę. Zależność
    działa zawsze.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/