  • Data: 2011-02-21 13:06:49
    Temat: Re: Od lipca bezbelkowe lokaty będą opodatkowane
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.02.2011 13:54, Liwiusz wrote:

    > A może rząd światowy? Ja tu o dyktaturze na poziomie województwa, a Ty
    > mi z EU wyjeżdżasz...

    Ah, ja tylko wskazalem ci na cos, co juz istnieje, a co nie ma
    negatywnych stron promowanej przez ciebie dyktatury (obojetnie czy to
    jest dyktatura na poziomie kraju, wojewodztwa, mafia w danym miescie,
    czy gang w innej dzielnicy - wszystkie przedstawiaja zbyt wiele wladzy w
    jednym miejscu).

    Bo to, ze strzelanie do demonstrantow w promowanych przez ciebie
    dyktaturach niezbyt mi odpowiada, czy calkowita dowolnosc we
    wprowadzaniu prawa - to juz omawialismy.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org