eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOddzwanianie na reklamację...Re: Oddzwanianie na reklamację...
  • Data: 2013-10-15 22:56:49
    Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Karol Misiukiewicz wrote:
    > Podyskutujmy,
    >
    > to samo w bankach
    >
    > klientowi na wyciągu bankowym się nie zgadzało, to oddzwonili do niego z
    > odpowiedzią a on ich opierdzielił, że dzwonią.
    > Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
    > logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
    > Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.
    >
    > Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza
    > taką formę odpowiedzi ?
    >

    no niestety wiekszosc jeszcze nie załapała, ze jak się do nich mówi, to
    nie oczekuje się odpowiedzi na kartce, a jak sie do nich pisze, to nie
    ma ochoty się ich słuchac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1