eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ? › Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
  • Data: 2007-01-04 23:50:15
    Temat: Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
    Od: "Belin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >(nie tak znowu wielki przecież, kto tankuje i
    > jada za więcej niż 300, może 400 zł?) i tyle dywagacji.

    No wiesz... ja nie mam zamiaru nosic przy sobie 300 czy 400 PLN. 100 od pol
    biedy moze byc. Ale tez niechetnie bo niby dlaczego? Stacja akceptuje? Nagle
    padlo im lacze? Nagle cos nie dziala? No to ja przepraszam ale to nie jest
    moj problem - moga mnie ewentualnie podwiesc do bankomatu (takiego jaki ja
    akceptuje albo pokryc prowizje) lub po prostu wystawic fakture przelewem.
    Przeciez to jest proste - oni tez powinni byc elastyczni - zwlaszcza, ze to
    oni moga byc "w plecy" :-) (nie wiem dlaczego iles osob tutaj przyjelo
    postawe sluzalcza a zapomnialo o drugiej stronie).

    Belin