eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa potwierdzenia zamknięcia kontaRe: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5...@n...onet.pl>
    <g...@4...com>
    Subject: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Date: Sat, 27 Mar 2004 17:29:45 +0100
    Lines: 54
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1080404868 62.121.95.45 (27 Mar 2004 17:27:48 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: pskowronski.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!no
    t-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292124
    [ ukryj nagłówki ]

    Maarcel [Lodz] <a...@...stopce> wrote:
    >> Czy poinformować Urząd Ochrony Konsumenta czy może jakiś nadzór
    >> bankowy?
    >
    > Nie zapomnij rowniez poinformowac UOP, CIA, FBI i babcie Krysie ....

    To wcale nie jest śmieszne.

    > Zlozyles dyspozycje zamkniecia rachunku wiec:
    > - rachunek ma w systemie status zamkniety,

    Albo i nie.

    > - zmielono ci karty,

    Jesteś z Łodzi, prawda? To przeczytaj:
    http://serwisy.gazeta.pl/metroon/1,0,1826514.html
    http://tinyurl.com/3eakf

    > - odlaczono oplaty i oprocentowanie,

    Albo i nie.

    > - twoj wniosek o otwarcie wyjeto z kolejki i wyslano do archiwum razem
    > z dyspozycja zamkniecia.

    Albo i nie.

    Jeśli bank postąpił prawidłowo, to wszystko jest tak jak piszesz.
    Jednak wystarczy że dysponent się nie zna, zapomni o czymś, nie dopełni
    obowiązków albo wręcz będzie chciał "kisić" ten rachunek, żeby słupki
    sprzedażowe nie spadły - i po ptakach.
    Jak myślisz - kto poniesie koszty takiej zabawy, jeśli bank nie potwierdził
    pisemnie złożenia dyspozycji zamknięcia? Dobrze myślisz - zapłaci klient.

    > To musi Ci wystarczyc.

    A cóż to za zwyczaje? Jeśli firma/urząd/dowolna osoba fizyczna nie ma nic do
    ukrycia i ma dobre intencje, to ZAWSZE może potwierdzić swoje słowa
    pisemnie.
    Jeśli Pekao nagle mówi, że "potwierdzenia nie wydaje się", to po pierwsze
    łże*, a po drugie - prawdopodobnie chce klienta zrobić w konia. W najlepszym
    razie dysponent albo jakiś lokalny kacyk jest idiotą.

    *jak zamykałem konto w Pekao SA, to miły pan bez szemrania sam dał mi
    kwitek - kopia druku zamknięcia ze stemplem "za zgodność" i przy mnie
    zniszczył karty.


    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1